Van de kaart!! - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Herman Amber - WaarBenJij.nu Van de kaart!! - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Herman Amber - WaarBenJij.nu

Van de kaart!!

Door: Amber & Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

26 April 2007 | Nicaragua, San Juan del Sur

Dag lieve mensen!

We zitten inmiddels onderin Nicaragua, een snikheet en goedkoop land. Een mooi moment om de balans op te maken... en wat blijkt, we hebben te royaal geleefd :-(

Vandaar dat we een geweldige actie starten!
Echt waar? Ja, we bieden jullie allen een ´once in a lifetime opportunity´ !!!

Maak 10 Euro (of meer) over op 1 van onderstaande rekeningen en je ontvangt gegarandeerd een prachtige ansichtkaart met een hele bijzondere postzegel gratis en voor niets thuisbezorgd!!

Wacht niet te lang want op = op!!

Het hoogste bedrag wordt beloond met een exclusieve koelkastmagneet om de kaart mee op te hangen!!

actievoorwaarden:
-Vermeld je adres in het vak ´mededelingen´
-Je mag zo vaak deelnemen als je wilt
-Reageer voor 31-06-2069

rekeningnummers:
Herman: 4060526
Amber: 304712310

kus ;-)

  • 26 April 2007 - 06:18

    Ineke:

    Vooruit dan maar, alleen omdat ik een tweede en hopelijk nog mooiere ansichtkaart wil ontvangen!
    Veel plezier nog! xx

  • 26 April 2007 - 09:12

    Ann:

    Haha mooie apen zijn jullie!
    Vandaar mijn kleine bijdrage vooraf omdat ik het heel knap al in mijn glazen bol had gezien.

    Kus Ann

  • 26 April 2007 - 10:12

    Anique:

    Hahaha,goed idee deze actie!! Dus bij deze ook van mij een kleine donatie. Geniet er nog maar van en veel plezier!!
    X anique

  • 26 April 2007 - 13:00

    Ingetje!!!:

    hahahahha, dat is een goeie, die had ik zelf ook moeten doen, had ik mijn eigen ticket kunnen betalen!!!he maar ik zit zelf ook nog krap naar mijn avontuur maar als het goed is begin ik volgen de week, met werken bij tempoteam en als dan mijn eerste geld is gestord, maak ik wel even over!!!als ik dan 15 geef hou je dan je mooiste kaart voor mij over!
    aanstaande woensdag heb ik ook een gesprek bij golden tulip voor een de functie marketing en leisure management benelux op het hoofdkantoor in nederland. Ik hoop maar dat het door gaat!Want ben ook een leuke kamer in hilly city tegen gekomen en hoop dat ik die dan kan betalen!!!!!! en daarna misschien met prisje een appartementje huren in AMSTERDAM!!!!

    He lief jongetje, en lief meis niet te bruin worden!!!he,

    Tot snel!!!!!!!!!!!!!!

    KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  • 27 April 2007 - 03:08

    Dennis:

    haha jullie krijgen wel een paar biertje van me als we allemaal weer in Nederland zijn..

    later Dennis

  • 27 April 2007 - 09:07

    Marcella:

    Goeie actie, ik probeerde dat ook vorig jaar, maar niemand trapte erin!

    Maar vooruit ik wel een ansichtkaart van jullie ;-)


  • 30 April 2007 - 19:30

    Mirella:

    morgen zijn jullie de 1e
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, San Juan del Sur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2007

That´s all folks!!!

22 Mei 2007

Van de drup in de regen

02 Mei 2007

God bless you all

26 April 2007

Van de kaart!!

15 April 2007

Diep in de zee
Herman

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 12785

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: